(Android) Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano huijauskoodi lisää primogemejä
Feb 2, 2022 22:17:15 GMT
Post by compswiffirithlie on Feb 2, 2022 22:17:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää primogemejä ▞▞▞
▞▞▞ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano 2022 version ▞▞▞
Rakastan tätä peliä, mutta kun olen lopettanut yhden musiikin soittamisen ja haluan valita musiikin, se lisää ja kun soitan musiikkia, se lisää koko ajan ja korjaa se, älä lisää lisäyksiä ja saat päivityksen😳😳
parannus pianon koskettimiin reaaliaikaisessa äänessä lohkoa kohden ja enemmän musiikkia
Liikaa mainoksia
Arvostan todella sovellusta, mutta monia kappaleita ei voi avata, koska mainoksia ei ole saatavilla.
Väärennetyt laatat. Se ei vastaa nuotteja rytmiisi. Et tee musiikkia, jota naputat vain satunnaisesti. Fake.
Tässä pelissä on yksi ongelma, joka oli se, että siinä pelataan niin paljon mainoksia pelattuna, mutta se on ok, minä onnistuin, toinen viisas peli on niin Funtastic ja pelaan sitä niin paljon enemmän,,,,😍🤩
Rakastan peliä, mutta ongelmana on, että suosikkikappaleeni ovat POISSA, jotka alun perin olivat pelissä, mutta niitä ei enää ole! Jos he olisivat edelleen siellä, antaisin sille 5 tähteä. Lempikappaleeni ovat Sky High, Cloud 9, Hope ja Sun burst.
Tämä on parhaat pianolaatat, joita olen koskaan soittanut, vaikka voit soittaa kappaleen omista kappaletiedostoistasi. Hyvää työtä
Rakastan peliä, mutta ainoa ongelma minulla on se, että minulla oli näppäimet, joita pelaan twinkle little starilla (sillä on remix). Halusin nähdä kuinka virtaus toimii. Keskityin voimakkaasti sormiini ja jotkut näppäimet eivät suostuneet jatkamaan kappale Joten yritin uudelleen ja näppäimet eivät hyväksyneet, soitin samaa kappaletta ja peli luuli, että missasin tarkoituksella, olin MITEN joka kerta peli ajatteli, että et missannut. Joten korjaa näppäimet ja voit katsoa lisäyksen avataksesi kappaleen. pop satunnaisesti enää Mikä on hyvä
Rakastan sitä, mutta se näyttää mainoksen erittäin surulliselta
Älä ymmärrä minua väärin, se on todella hyvä peli, mutta joka kerta kun yritän ostaa jotain, se sanoo, että yhteysni on liian heikko, vaikka se on loistava
Lataa yksinkertaisesti piano JoyTunes mod apk (avattu) 4.0.6. Simple-piano-de-joytunes-v ... Beat Fire EDM Music & Gun Sounds mod apk (Mod Mono) v1.1.70.
Paastoaakseen sen on oltava hieman hitaampaa
Voin sanoa, että tämä peli on toistaiseksi hyvä, paitsi mainokset, jotka ovat melko ärsyttäviä! mutta kaiken kaikkiaan se on viihdyttävää. Tiedän tämän pelin haitoista, mutta katsotaan mitä tapahtuu.
Rakastan peliä, toivon, ettei siinä olisi niin paljon mainoksia, mutta ymmärrä, että pitääksesi sen vapaana, sinun on oltava niitä. Toivon vain, että niitä ei olisi niin usein muuten, että minulla ei ole ollut ongelmia pelin kanssa... hienoa työtä, jatka samaan malliin!!!!
ALL (514) - Music Finland
Kappaleet ovat hyvin valittuja, mutta niissä on paljon bugeja. Korjaa ne, ne ovat todella ärsyttäviä.
Kotimaiset - P - Levykauppa Äx
Tämä peli on todella pettymys, koska kappaleet ovat melkein kaikki samoja, sinun on katsottava ja lisättävä kappale jokaiseen kappaleeseen annos sama asia ja kaikki kappaleet eivät ole edes 45 sekuntia pitkiä, se ei ole sinun aikaasi.
Rakastan peliä kappaleiden takia ja se auttaa minua meditoimaan peliä pelatessa
Ihan ok peli
Rakastan peliä, se on mahtava. Mutta minulla on ongelma, ja se saa minut pitämään siitä vähemmän. Useimmat kappaleet ovat hitaampia kuin laatat eivätkä ne täsmää siellä olevien kappaleiden kanssa, kappaleet myös jäätyvät ja useimmissa tapauksissa palaavat alussa, kun laatat vielä liikkuvat, mikä ei ole järjestyksessä. Olisin iloinen, jos korjaat sen. Kiitos.
Hauska peli, ja itse pidin sitä hauskempaa pelata kuin useimpia tämän tyyppisiä pelejä. MUTTA ikään kuin pakotetut mainokset eivät olisi tarpeeksi huonoja, käytännössä kaikki pelin tarjoamat valinnaiset mainokset eivät toimi. Pyöritykset pyörässä, ylimääräiset elämykset pelissä, uusien kappaleiden lukituksen avaaminen tai toistaminen sekä arkkujen lukituksen avaaminen mainoksilla käynnistävät mainoksen odotetusti, mutta se ei ole koskaan antanut minulle palkintoa jälkeenpäin. Joten tarkoitan, aion silti pelata sitä, mutta älä tuhlaa aikaasi valinnaisten mainosten kanssa, koska se on huijaus.
Se on erittäin hyvä peli ja rakastan sitä
Todella hyvä app.it soittaa pehmeitä melodiakappaleita, eikä sinun tarvitse katsoa mainosta tai jotain, mistä todella pidän.
Frizzantino ogni giorno, Liebest 3 piano, Elsen de gelsin, Mechaniczna magdalena 1988 ... Music captain and commander, Lpg portal uidai, Mh410c white,
Hyvä musiikki rakastaa sitä
Pidän siitä vähän, mutta pidän unelmapianosta niin paljon!😍 Koska unelmapiano voi etsiä kappaletta, mutta tämä peli ei voi etsiä kappaletta! Ja siksi annoin sille 2 tähteä... olen pahoillani, jos särjen sydämesi😔.....se on hyvä peli!😉
Olisin voinut antaa 5 tähteä, mutta näyttää siltä, että kaksoisnapauttaminen ei toimi pienemmällä laitteella. Pienemmille puhelimille pitää hieman vähentää grafiikkaa...
En voi ladata musiikkia
Tämä peli oli todella hauska, mutta kun haluat soittaa sertean-laulua, se antaa sinulle lisäyksiä, mutta se on erittäin hauskaa!!!
Alussa kappaleet olivat upeita, mutta päivityksen jälkeen poistettiin vanhemmat suosikkikappaleeni.
Pidän tästä pelistä, mutta voitko lisätä ilmaisia kappaleita
Pelattavuus ei ole herkkä, olen 100% varma, että osuin laattoihin, mutta se ei havainnut sitä ja hävisin toisinaan. Laitteeni ja netti ovat kunnossa.
En pidä siitä, koska niin paljon mainoksia🙄😡